Nový rozmer inShopu - webová správa
Popri offline klientovi - Managerovi, ktorého máte nainštalovaného na svojom počítači a pomocou ktorého spravujete celý eshop, Vám ponúkame prvú časť webovej správy eshopu – Zoner inShop WebManagera na administráciu objednávok. Webovou správou objednávok začínáme nový smer rozvoja inShopu.
Webová správa umožňuje:
- neustály dohľad nad objednávkami – z akéhokoľvek počítača prípadne aj mobilu sa môžete do správy objednávok prihlásiť
- možnosť vybavovať objednávky na iných miestach ako vykonávate správu eshopu – oddelené sklady
- personifikovaný prístup – pre rôznych používateľov (skladníkov) je možné nastavit rôzne pohľady na správu objednávok
Webová správa objednávok vám poskytuje nasledujúce možnosti:
- zmeny stavov objednávok
- filtrovanie podľa dátumu alebo stavu objednávky
- hľadanie podľa polí uvedených na objednávke
- tlač a hromadná tlač objednávok
- export objednávok
- personifikovaný prístup
|
Správa objednávok využíva technológiu Microsoft Silverlight 3.0. Je to najmodernejšia technológia určená pre tvorbu dynamického online obsahu a interaktívnej práce s ním |
Webovú administráciu si môžete vyskúšať na našej testovacej predajni WebManager.inShop.cz
login: shopadmin
pass: sdGTTRYD
Pozrite si video ukážku webovej správy objednávok.
Základná cena: 490 Kč mesačne.
O túto čiastku sa zvyšuje mesačný prenájom - cena je uvedená bez DPH.
Webová administrácia je implementovaná na zákazku a celková cena sa odvíja podľa náročnosti nastavenia. Pokiaľ máte záujem o túto funkciu, napíšte nám požiadavku na sprevádkovanie na našu zákaznícku podporu help@inshop.cz.