Buďte v obraze - prehľadná evidencia objednávok a zákazníkov
Prehľadné radenie a filtrovanie objednávok a zákazníkov
Objednávky a zákazníkov môžete radiť podľa rôznych kritérií (dátum prijatia, cena, stav objednávky, ...).Na podrobnejší výber zo zoznamu môžete použiť ľubovoľne nastaviteľný filter.
Detailné informácie o objednávkach
- Základné parametre – číslo objednávky, dátum, stav objednávky.
- Platba objednávky – spôsob platby, poplatok, stav platby, variabilný symbol.
- Ceny – cena obsahu, celková cena objednávky.
- Spôsob dopravy – spôsob dopravy, stav dopravy, expedičný kód, poštovné, balné, celková cena dopravy.
- Registrovaný alebo neregistrovaný zákazník – fakturačná, doručovacia a kontaktná adresa.
- Tovar v objednávke – zoznam objednaného tovaru (názov, katalógové číslo, množstvá, ceny).
- Poznámka v objednávke – zobrazuje správu, ktorú zadal zákazník v priebehu objednávky do formulára, určeného na poznámku.
- Príplatky – priradenie poplatkov: recyklačný, autorský, vlastný.
Aktuálny stav objednávky, platby a dopravy
Vo formuláre objednávky môžete meniť stavy objednávky, platby a dopravy presne tak, aby zodpovedali skutočnosti. Po zmene stavu a odoslaní na server je váš zákazník ihneď informovaný o tom, v akej fáze sa jeho objednávka nachádza. Správu môže dostať emailom alebo ako SMS.
Detailné informácie o registrovaných zákazníkoch
- Detailné informácie – kontaktné, doručovacie a fakturačné, ktoré zahŕňajú adresy, telefóny, emailové adresy, atď.
- Základné informácie – prihlasovacie meno, možnosť zakázať vstup do obchodu, informácia, či chce zákazník dostávať informácie a či je možné využiť jeho emailovú adresu.
- Poznámka – text, ktorý vložil zákazník v priebehu registrácie.
- Implicitné voľby používateľa – prednastavené voľby ako je mena, jazyková mutácia, spôsob dopravy, spôsob platby, cenník, osobná zľava.
- Dátum registrácie.
- Skupiny účtov, do ktorých je účet zaradený.
Skupiny zákazníkov
Zákazníkov si môžete zaraďovať do skupín, u ktorých je možné
definovať skupinovú zľavu na nákup alebo priradiť konkrétny cenník. Zmeny je možné tak robiť hromadne pre celú skupinu.
Definovanie rôznych cien a zliav pre jednotlivých zákazníkov
Konkrétnemu registrovanému zákazníkovi je možné nadefinovať zľavu na všetky uskutočnené objednávky, či priradiť špeciálny cenník (napríklad dealerský).