Marketingové funkcie Vás posunú pred konkurenciu
Množstvo internetových obchodov neustále rastie a tak k získaniu zákazníka prestáva stačiť dobrá ponuka a cena. Okrem veľmi dôležitého
nastavenia SEO je náš e-shop vybavený množstvom marketingových funkcií, ktoré Vám poskytnú výhodu pred konkurenciou.
Rozosielanie správ zákazníkom
Môžete jednoducho informovať zákazníkov
o nových produktoch, cenových akciách a ďalších novinkách. E-mailové správy sú zasielané registrovaným zákazníkom, ktorí v svojom profile súhlasili so zasielaním noviniek. Informačné emaily môžu dostávať tiež neregistrovaní zákazníci. Tí sa môžu prihlásiť k odberu prostredníctvom formulárového poľa zadaním a odoslaním svojho emailu.
Diskusia k produktom
Dalším nástrojom na získanie spätnej väzby od zákazníkov sú diskusie k produktov. Zákazníci tu píšu svoje názory na produkt, dotazujú sa na bližšie specifikácie a píšu skúsenosti. Pre zákazníka má diskusia prínos v získavaní neoficiálnych informácií od iných zákazníkov, prípadne v interakcii s obchodníkom. Je možné nastaviť, kto môže do diskusií prispievať (registrovaní, neregistrovaní, atď.). Novú diskusiu alebo príspevok je možné oznámit e-mailom obchodníkovi, ktorý tak môže ihneď reagovať na prípadné otázky a zvýšiť tak motiváciu zákazníka.
Komunikácia so zákazníkom
Táto sekcia zahŕňa rýchle možnosti komunikácie zákazníka s obchodníkom, prípadne s iným potenciálnym zákazníkom. V detaile produktu je uvedený odkaz na formulár s názvom
„Poslať dotaz na výrobok“. Zákazník má možnosť si jednoducho a rýchlo vyžiadať na informácie, ktoré nie sú zrejmé z popisu produktu.
Ďalej je možné zobrazovať odkaz na formulár
„Našli ste lepšiu cenu?“, keď zákazník má záujem o tovar z Vášho e-shopu, ale našiel nižšiu cenu inde. Vy tak máte možnosť dať lepšiu ponuku a udržať si zákazníka.
Tretím formulárom je
„Odporučiť výrobok“, kde môže zákazník jednoducho poslať e-mail s Vašou ponukou na e-mailovú adresu niekomu inému.
Ankety
Rozhodujúcim činiteľom na trhu je zákazník a jeho požiadavky. Aby ste potrebám zákazníkov vyšli čo najviac v ústrety, musíte mať dostatok informácií. Jedným z nástrojov sú ankety, ktoré Vám
pomôžu získať spätnú väzbu. V anketách sa môžete dotazovať na konkrétne otázky a podľa výsledkov upravovat e-shop tak, aby lepšie vyhovoval potrebám zákazníkov. Ankete je možné stanoviť obdobie platnosti. Pre korektnosť hlasovania je zavedený
spamový filter a ochrana proti viacnásobnému hlasovaniu. Vzhľad a texty môžete akokoľvek upravovať.
Štatistiky
Dalším zdrojom cenných informácií sú štatistiky, ktoré e-shop automaticky vytvára. Jedná sa o štatistiky predajnosti a návštevnosti v rámci celého obchodu, oddelení, kategórií, informácie o nových návštevníkoch, konverziách a ďalších dôležitých ukazateľoch.
RSS kanál
E-shopu je možné aktivovať RSS kanál, ktorý odberateľom automaticky poskytuje informácie o novo pridaných produktoch.
Našepkávač eshopu v prehliadači - Visual Search
Jedná sa o rozšírenie našepkávača, umožňujúce Vašim stálym zákazníkom rýchlo vyhľadávať tovar vo Vašom eshope priamo z vyhľadávacieho poľa v prehliadači.
Viac informácií.
Google E-komerce a Heuréka (nadštandardné moduly)
Ide o moduly, poskytujúce prepojenieí so službami, ktoré slúžia k porovnávaniu cien produktov medzi rôznymi e-shopmi.